Een vaste groep mensen eet samen en deelt daarna hun verhalen. Die verhalen gaan over hun ervaringen met armoede, en hoe dat invloed heeft op meer dan alleen hun bankrekening. Door te vertellen en naar elkaar te luisteren, vinden ze verbinding en kracht.
Na een half jaar nodigen ze mensen uit die invloed hebben, in de politiek, in kerken en in organisaties. Zo zetten ze hun kracht in, om verandering te brengen. Dat is Luisterkracht.
Doe je mee? We ontmoeten elkaar iedere twee weken, op donderdag. Om 17:00 uur starten we samen met een maaltijd in de huiskamer van Oase, in de Zoomerij, Gen. Urquhartlaan 1, Oosterbeek.
Het kan dat je vragen hebt. Zoek gerust contact. Ook om je aan te melden.













