Het Arnhem Promenade Orkest is een project orkest met concerten op bijzondere locaties in Arnhem zoals de kleine Eusebiuskerk en Burgers Zoo. Ook thema’s als de Queen Symphony en de Market Garden Concerten trokken volle, zelfs uitverkochte zalen.
Onder leiding van dirigent Peter Smits speelden er de afgelopen jaren vaak meer dan 60 musici bij de verschillende projecten.
Je kunt hier met je Gelrepas-tegoed betalen.
Waar
Duur van de actie
Geldig t/m 31 dec 2026













